Semasa dalam perjalanan dan memerlukan bantuan? Hubungi Talian Bantuan kami:

PENGEMBALIAN UNTUK PENYELESAIAN

Langkah 1

* Perkhidmatan kereta api yang tertangguh selama 15 minit akan memberi anda Kad Perjalanan Percuma.

* Atas budi bicara Pengurus Stesen

Langkah 2

Pelancong akan diberikan Kad Perjalanan Percuma semasa keluar dari pintu pagar stesen.

Langkah 3

Token yang dibayar akan dikembalikan sebagai pertukaran dengan Kad Perjalanan Percuma.

Langkah 4

Pengguna MyRapid Card / Touch 'n Go hendaklah menunjukkan kad tersebut di Kaunter Perkhidmatan Pelanggan sebelum mengambil Kad Perjalanan Percuma. * Ketuk seperti biasa semasa keluar.

* Mengetuk keluar hanya untuk tujuan rakaman dan untuk mengelakkan masalah kemasukan yang dihadapi untuk perjalanan kereta api seterusnya.

Langkah 5

Untuk pertanyaan lebih lanjut atau memerlukan bantuan, hubungi Talian Bantuan di talian 03-7885 2585 atau dapatkan bantuan daripada Pegawai Perkhidmatan Pelanggan.