Semasa dalam perjalanan dan memerlukan bantuan? Hubungi Talian Bantuan kami:

_

Kongsi di !trpst#/trp-gettext>
Kongsi di !trpst#/trp-gettext>
Kongsi di !trpst#/trp-gettext>
Kongsi di !trpst#/trp-gettext>

PRASARANA ZAHIR PENGHARGAAN TERIMA KASIH KEPADA PASUKAN PERUBATAN HKL

KUALA LUMPUR, 23 Jun - Dua penumpang terakhir yang terlibat di dalam insiden pelanggaran LRT telah keluar dari Hospital Kuala Lumpur (HKL) pada 22 Jun lepas. Mereka seterusnya akan membuat rawatan susulan dan ujian yang telah diatur oleh pasukan perubatan HKL.

"Bagi pihak Prasarana, kami ingin menzahirkan jutaan terima kasih kepada Pengarah HKL, YBhg Datuk Dr Heric Corray dan Dr (Mr) Azmi Alias, Ketua Jabatan Neurosurgery, yang mengetuai pasukan pakar untuk kerja-kerja menyelamat kedua-dua penumpang berkenaan. Kami juga ingin menyatakan permintaan kepada semua pengguna HKL yang telah memberikan rawatan dan perkhidmatan yang terbaik kepada penumpang-penumpang yang terlibat.

"Prasarana selalu mendoakan agar semua penumpang yang terlibat memberikan manfaat kesihatan yang baik dan kecekalan yang tinggi untuk kembali pulih seperti sediakala," kata Pemangku Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Prasarana, Datin Hjh. Norlia Noah dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini.

Sehingga hari ini, 87 penumpang telah menerima bantuan ehsan dari Prasarana, yang juga akan terus bekerjasama dengan semua penumpang yang terlibat untuk membantu proses rawatan perubatan termasuk rawatan susulan dan masalah-permintaan lain dengan pihak lain.

Penumpang yang terlibat disaran untuk berhubungan dengan Prasarana melalui talian khas yang diwujud bagi pengguna lain dan dokumentasi. Selain itu, khidmat kaunseling yang dijayakan oleh Lembaga Kaunselor Malaysia dan Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat akan terus diberikan kepada penumpang dan keluarga yang memerlukan khidmat tersebut.

Mereka boleh terus menggunakan talian 014-7371330 atau emel [email protected]